Ośrodek Pomocy Społecznej w Dęblinie

Zmiany w świadczeniu "DOBRY START"

Drodzy Państwo informujemy, że od tego roku wnioski na świadczenie ”DOBRY START" składają Państwo do ZUS

 

Wnioski w sprawie ustalenia prawa do świadczenia „DOBRY START” (potocznie zwane 300+) są przyjmowane od dnia 1 lipca 2021 r. do dnia 30 listopada 2021 r.

Składanie wniosków będzie odbywać się tylko w formie elektronicznej, obsługą w pełni zautomatyzowanego procesu zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych,
a wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się wyłącznie w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.

Wniosek i załączniki do wniosku składane są wyłącznie w postaci elektronicznej za pomocą:

1) profilu informacyjnego utworzonego w systemie teleinformatycznym udostępnionym przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych PUE ZUS

2) systemu teleinformatycznego banków krajowych oraz spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych świadczących usługi drogą elektroniczną, spełniających wymogi określone w informacji zamieszczonej na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych;

3) systemu teleinformatycznego utworzonego przez ministra właściwego do spraw rodziny Emp@tia

Osobie składającej wniosek i załączniki do wniosku, która nie posiada profilu informacyjnego w systemie teleinformatycznym udostępnionym przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych, profil ten zakłada Zakład Ubezpieczeń Społecznych.